یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

#داستان_انتظار

#داستان_انتظار

باران می‌آمد. نشسته بودم روی یکی از نیمکت‌های حیاط بیمارستان. به آسمان نگاه کردم. ماه زیر دست و پای ابرها، مثل مهتابی خراب اتاق صد و هفده روشن و خاموش می‌شد. توی پیامک برای مامان نوشتم:«نگران نباش. انجامش می‌دم» می‌دانستم توی اتاق عمل گوشی را ازش گرفته‌اند. هفته پیش که قرار عمل را نهایی کردیم، جلوی در بیمارستان دوباره ازم خواسته بود نگذارم نذر هفتگی‌اش تعطیل شود. با بدخلقی گفته بودم:«مامان من نمی‌تونم موقع عمل تو رو ول کنم و برم یه جای دیگه. آخه این چه کاریه که ازم می‌خوای؟» دلخور شده بود ولی چیزی نگفت. جای نور آبی و قرمز آمبولانس‌ها تندتند روی صورتم عوض می‌شد. باران شدیدتر شده بود. توی پیامک دوم نوشتم:«ببخشید اگه ناراحتت کردم» پیش خودم فکر کردم اگر از اتاق عمل بیرون نیاید و این پیام‌ها را هیچ وقت نبیند چه؟ مرورگر گوشی‌ام را باز کردم و توی گوگل سرچ کردم:«لایو جمکران» روی اولین نتیجه کلیک کردم. دایره‌ی سفید وسط پلیر شروع کرد به چرخیدن. توی تمام این سال‌ها حتی یکبار هم پایم به جمکران باز نشده بود، اما نمی‌خواستم حرف مامان روی زمین بماند. این تنها کاری بود که توی این وقت تنگ از دستم برمی‌آمد. دلشوره داشتم. مثل تمام وقت‌هایی که مامان توی جمع‌های فامیلی گیرم می‌انداخت تا به مهمان‌های غریبه سلام کنم. نمی‌دانستم چه باید بگویم. چند ثانیه بعد گنبد فیروزه‌ای تمام صفحه را پر کرد. توی سکوت به ریسه‌ها و چراغ‌هایی که از گلدسته‌ای به گلدسته‌ی دیگر کشیده شده بودند خیره شدم. به جز پرستاری که تخته شاسی‌اش را روی سرش گرفته بود و زیر باران می‌دوید هیچکس توی حیاط بیمارستان نبود. آسمان مسجد اما صاف صاف بود. نوک انگشتم را کشیدم روی صفحه گوشی که خیس خیس شده بود و چشم‌هایم را بستم. نمی‌دانم تا کی توی آن حال ماندم. فقط این را یادم است که وقتی از جایم بلند شدم پرستار را دیدم که با لبخند به سمتم می‌آمد.

چه کسى از او مهربان‌ترچه کسى از او قدرتمندتر؟!

https://s2.uupload.ir/files/%DA%86%D9%87_%DA%A9%D8%B3%DB%8C_ud4o.jpg

چه کسى از او مهربان‌ترچه کسى از او قدرتمندتر؟!

اگر ما نوکر وجود مقدس امام زمان (عج) هستیم مشکلاتمان را چرا از آقاى خودمان نخواهیم؟!

اگر باورمان هست که او آقاست و ما نوکر، آقایى که سراپا رحمت است، #محبت است، عطوفت است، می‌گوید آن وقتى هم که یاد من نیستید و مرتکب گناه می‌شوید، من برایتان استغفار می‌کنم؛ دعا می‌کنید، آمین می‌گویم. آن وقت وقتى احتیاج داریم چرا نرویم در خانه او؟!

چه کسى از او مهربان‌تر؟

چه کسى از او قدرتمندتر؟!

#آیت_الله_مصباح_یزدی (ره)

پیاده‌روی گرم خانوادگی "طریق المهدی(عج)" در هوای سرد امروز قم پابرجاست.

پیاده‌روی گرم خانوادگی "طریق المهدی(عج)" در هوای سرد امروز قم پابرجاست.

خادمان برنامه پیاده‌روی طریق المهدی "عجل الله"، سه‌شنبه هر هفته ۳ ساعت قبل از اذان مغرب در خدمت عاشقان بقیه الله ارواحنا فداه هستند.

طریق المهدی این هفته نیز علیرغم سرما، از ابتدای بلوار پیامبر اعظم ( #عمود_۱۲) تا مسجد مقدس جمکران با حضور گرم و خانوادگی منتظران حضرتش برگزار می‌گردد.

با همکاری موکب های پذیرایی و فرهنگی

 قرار عاشقان بقیة الله الاعظم،سه‌شنبه ها عصر،بلوار پیامبراعظم قم(#طریق_المهدی)

بیست عمل برای خشنودی امام زمان (عج)

بیست عمل برای خشنودی امام زمان (عج)

۱. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید به امام زمان سلام کنید.

۲. تلاوت قرآن به خصوص سوره های یس،نبا،عصر،واقعه و ملک را بعد از نماز و تقدیم به اموات و شیعیان حضرت را فراموش نکنید.

۳. روزانه صدقه ای به نیت امام زمان بدهید.

۴. روزهای عید مثل عید غدیر و یا نیمه شعبان لباس های زیبا بپوشید و برای امام شادی کنید.

۵. هر مطلبی درباره امام زمان و عصر غیبت که بدرستی از آن آگاهی دارید به دیگران بگویید تا آنها هم بیشتر آشنا شوند.

۶. درسی که می خوانید یا هر مطلبی که یاد می گیرید به نیت امام زمان باشد آنوقت برایتان شیرین تر و هدفمندتر خواهد شد.

۷. عکس و یا نوشته ای از امام زمان که نشانی از ایشان باشد به دیوار اتاقتان بچسبانید.

۸. خواندن نماز شب ، زیارت عاشورا و جامعه کبیره از مسائل مورد تاکید امام زمان است آنها را فراموش نکنید.

۹. نماز امام زمان را هر روزی که توانستید بخوانید.(2 رکعت،در هر رکعت ایاک نعبد و ایاک نستعین 100 مرتبه)

۱۰. نماز اول وقت باعث خوشحالی حضرت می شود بهتر است که ثواب نماز را به خودشان تقدیم کنید.

۱۱. سخنان امام زمان و احادیثی که درباره ی ایشان است را برای هم پیامک کنید.

۱۲. برای اشاعه ی فرهنگ شناخت حضرت مهدی در جامعه، مجالس اهل بیت، مداحی، کتاب نویسی و ...اجرا کنید.

۱۳. بعد از هر نماز دعا برای تعجیل در فرج ایشان را بخوانید.

۱۴. در فراق جدایی از آقا دعای ندبه(صبح جمعه) و دعای فرج(اللهم عرفنی نفسک...) را بعد از نماز عصر جمعه بخوانید.

۱۵. دعای عهد را(اللهم رب النور...) به یاد داشته باشید و از این طریق هم در کارهایتان با حضرت مهدی پیمان ببندید.

۱۶. دعای توسل و غریق را بخانید(یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب اللقلوب ثبت قلبی علی دینک) و ایشان را نزد خدا شفیع خود قرار دهید.

۱۷. زمانی که می خواهید برای نعمتی خدا را شکر کنید از امام زمان هم تشکر کنید.

۱۸. اگر در زندگی به مقام و منزلت مادی یا معنوی رسیدید، بدانید که از طرف امام بوده و لیشان را فراموش نکنید و مغرور نشوید.

۱۹. انتظار را با دعا در خود تقویت کنید و از اعماق قلبتان منتظر باشید و از پروردگار توفیق معرفت بیشتر به حضرت را درخواست کنید.

۲۰. با همه وجود برای امام زمان(عج) دعا کنید همانطور که دعا برای عزیزانتان را فراموش نمی کنید.

مهدی جان شرمنده ایم

مهدی جان شرمنده ایم

برای دیدن رویت دلم مهیا نیست، میان صحن دو چشمم برای تو جا نیست

ز بس که خانه ی یاران به رنگ دنیا شد، دگر برای تو جایی به غیر صحرا نیست