یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

تشکیل رسته خادمان سلامت در مسجد مقدس جمکران

http://uupload.ir/files/0wtb_%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84.jpg

تشکیل رسته خادمان سلامت در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران: دست اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری محرم در مسجد مقدس جمکران برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی رسته جدید در حوزه خدمت گذاری تحت عنوان «خادمان سلامت» را ایجاد کردند.

بالغ بر ۳۶۰ خادم شامل ۱۵ خادم زن و ۱۵ خادم مرد در رسته خادمان سلامت در هر شیفت کاری که از ساعت ۲۰ تا ۲۴ تعریف شده ارائه خدمت می کنند.

متن کامل خبر:

http://www.jamkaran.ir/?p=181063

مسجد مقدس جمکران:

Jamkaran_ir

حدیث_انتظار یکی از افرادی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه در ابتدای نامه های خود،

حدیث_انتظار

یکی از افرادی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه در ابتدای نامه های خود، با کلماتی زیبا و رسا  او را مورد خطاب قرار می دهد «شیخ مفید» است. مانند «للاخ السدید و الولی الرشید. الشیخ المفید» به برادر باایمان و دوست توانا، شیخ مفید. (الاحتجاج، ج ۲، ص ۴۹۷)

همه دوستداران حضرت با خود می‌گویند: ای کاش من هم حتی برای یک بار، با این سخنان محبت آمیز مورد خطاب امامم قرار بگیرم! به راستی چرا شیخ مفید به چنین لیاقتی دست یافت که حضرت او را دوست و برادر خطاب می‌کند؟

یکی ویژگی شیخ مفید را خود حضرت اشاره می‌کند و آن اخلاص در دینداری است. وقتی می‌فرماید: «سلام علیک ایها الولی المخلص فی الدین.» سلام بر تو ای دوست با اخلاص در دین!

مسجد مقدس جمکران:

Jamkaran_ir

روایت_انتظار امام حسن عسکری علیه السلام فرمود:

روایت_انتظار

امام حسن عسکری علیه السلام فرمود:

علیک بالصبر و انتظار الفرج قال النبى صلى الله علیه و آله افضل اعمال امتى انتظار الفرج لا تزال امتى و لایزال شیعتنا فى حزن حتى یظهر ولدى الذى بشریه النبى صلى الله علیه و آله انه یملاء الارض عدلا و قسطا کما ملئت ظلما و جورا

بر تو باد به صبر و انتظار فرج، زیرا که پیغمبر(صلى الله علیه و آله) فرمود بهترین کارهاى امت من در انتظار فرج او بودن است. همواره امت من و پیروان ما در اندوه هستند تا فرزندم که پیغمبر(صلى الله علیه و آله) به ظهور او خبر و نوید داده است آشکار گردد و زمین را پر از عدل و داد کند چنانکه پر از ظلم و جور باشد.

بحارالانوار، ج ۵۱، ص ۳۳۵

مسجد مقدس جمکران:

Jamkaran_ir