یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

بیا دلدار.من، قرار قلب من یا اباصالح

بیا دلدار.من، قرار قلب من یا اباصالح

بـه لب  دارم  فقط بیا بیا  یا  اباصالح

زِدنیاخسته ام پس کِی میایی یا اَباصالح

سَبوبشکسته ام.پس کِی.میایی یااباصالح

همه شب منتظر در انتظار دیدن  رویت

به رَه بنشسته ام پس کِی میایی یااباصالح

اباصالح اَباصالح اَباصالح

اباصالح اَباصالح اَباصالح

خرابم من خراب، بیابرمن بتاب

خمارم ساقیا،  بده  جام  شراب

شدم عبدتو و محو نگاهت یا اَباصالح

شدم بیچارهٔ چشم سیاهت یااَباصالح

نمیدانم کجاهستی ولیکن هرکجاهستی

بوَددست علی پشت وپناهت یااَباصالح

اباصالح اَباصالح اَباصالح

اباصالح اَباصالح اَباصالح

کجایی دلبرا، نجف یا کربلا

دعا کن تا شوم مقیم روضه ها

ببین در انتظارم تا بیایی یا اَباصالح

وتنهاتکیه گاه من شمایی یا اَباصالح

عجب حال وهوایی داره باتوکربلارفتن

بیا تا با تو گردم کربلایی یا اَباصالح

اباصالح اَباصالح اَباصالح

اباصالح اَباصالح اَباصالح

فضیلت انتظار فرج

https://s4.uupload.ir/files/%D9%81%D8%B6%DB%8C%D9%84%D8%AA_iczv.jpg

فضیلت انتظار فرج

قالَ امیرُالْمُؤْمِنینَ علیه السلام:

الاْخْذُ بِاَمْرِنا مَعَنا غَدا فى حَظیرَةِ الْقُدْسِ وَالْمُنْتَظِرُ لِأمْرِنا کَالْمُتَشَحِّطِ بِدَمِهِ فى سَبیلِ اللّه ِ

کسى که مطیع فرمان ما باشد در حظیره القدس با ما خواهد بود، و کسى که منتظر امر ما باشد همانند کسى است که در راه خدا به خونش درغلتیده باشد.

بحارالأنوار، ج ۵۲ ص ۱۲۳

#اللهم_عجلـــ_لولیڪ_الفرجـ

#سلام_امام_زمانم

#سلام_امام_زمانم

آن که در زمرهٔ عشاق تو احصا نشود

تا نیایی گره از کار بشر وا نشود

لطف تو گر نشود شامل موسای کلیم

شامل حضرت او، آن ید بیضا نشود

تو اگر یاری عیسای پیمبر نکنی

مرده احیا ز دَم عیسی نشود

وعدهٔ روز ظهور تو که داده است خدای

دارم امید که موکول به فردا نشود

تا تو ای منتظَر از پرده نیایی بیرون

شادمان مادر تو، حضرت زهرا، نشود

صله بر آن‌که تقاضا کند از درگه تو

دور از شأن تو بینیم که اعطا نشود

ملتجی وای به حال تو و بخت بد تو

درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود

کاخ ظلم و ستم افراشته سر تا به فلک

پس چرا خیمهٔ عدل تو، سرِ پا نشود

تا خداوند جهان اذن قیامت ندهد

پاک از لوث ستم، صفحهٔ دنیا نشود

دین و ایمان بشر وزر و وبالش گردد

صحت آن اگر از سوی تو امضا نشود

هرکه آزار دهد با عملش قلب تو را

مورد مغفرت خالق یکتا نشود

روز محشر که سرائر همه ظاهر گردد

در کف هرکه بُوَد خط تو، رسوا نشود

رهرو وادی تقوا و فضیلت نبود

نظری گر به تو از جانب مولا نشود

الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج

#حدیث_انتظار


https://s4.uupload.ir/files/%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%A6%D9%84_szxe.jpg

#حدیث_انتظار

دلائل الامامة/۲۵۷ از سیف بن عمیره از امام باقر علیه‌السلام: چون قائم قیام کند، مومن در قبرش [از ظهور] آگاه می‌شود، پس به او گفته می‌شود: صاحب [و امام] تو قیام کرد، اگر دوست می‌داری به او بپیوندی چنین کن، و اگر می‌خواهی در کرامت خدا بمانی بمان.

فرهنگ موضوعی احادیث امام مهدی عجل الله تعالی فرجه/ ص ۴۲۸

مسجد مقدس جمکران:

#سلام_امام_زمانم

https://s4.uupload.ir/files/%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84_%D8%A7%DB%8C%D9%86_d2t0.jpg

#سلام_امام_زمانم

دلیل این همہ غیبت کجاست ای مولا

بگو که این همه دوری رواست ای مولا

نظاره کردن آن چهره ی دل آرایت

تمام حاجت این بینواست ای مولا

الّلهُـمَّ عَجِلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج