یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

آیا امام زمان علیه السلام صدای ما را می شنوند؟

آیا امام زمان علیه السلام صدای ما را می شنوند؟

بر اساس آموزه های دینی یکی از شاهدان رفتار و گفتار ما امامان معصوم هستند. لذا امام زمان علیه السلام تمامی صحبت ها و صداهای ما را می شنوند

در زمان حضرت امام هادی(علیه السلام) شخصی نامه‌ای نوشت از یکی از شهرهای دور که آقا من دور از شما هستم. گاهی حاجاتی دارم، مشکلاتی دارم، به هر حال چه کنم؟

حضرت در جواب ایشان نوشتند:

«إِنْ کَانَتْ لَکَ حَاجَةٌ فَحَرِّکْ شَفَتَیْک»

اگر حاجتی داشته باشی لبت را حرکت بده،

بحارالانوار ج ۵۳ ص ۳۰۶

مرحوم آیت الله بهجت (ره) میفرمودند:

بین دهان تا گوش شما کمتر از یک وجب است. قبل از اینکه حرف از دهان خودتان به گوش خودتان برسد، به گوش حضرت رسیده است.او نزدیک است، درد و دل‌ها را می‌شنود، با او حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.