یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

سلام ای گل زیبا،گل نرگس

http://uupload.ir/files/kyre_%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85_%D8%A7%DB%8C_%DA%AF%D9%84_%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7.jpg

سلام ای گل زیبا،گل نرگس

امام زمانم مهدی فاطمه

یک روز نسیم خوش خبرمی آید

بس مژده به هرکوی وگذرمی آید

عطرگل عشق درفضا می پیچد

می آیی و انتظار سر می آید

کوله بار عاشقان دارد مهیا می‌شود

کوله بار عاشقان دارد مهیا می‌شود

دارد آ ن مهمانی ارباب بر پا میشود

این قدم‌ها خستگی‌ناپذیر مسیر

گر شود نذر فرج بسیار زیبا میشود

این الطالب بدم المقتول بکربلا

انشالله زائراربعین حسینی

و نایب الزیاره شما خواهم بود

از کلیه اقوام و برادران و دوستان عزیز حلالیت می طلبم

تاریخ حرکت ان شاالله  1/8/99

به امید خدا و دیدار مجدد

التماس دعا

ازاینکه چندروزی ازخبرهای جدید دروبلاگ

خبری نخواهد بود عذرخواهم

لطفی مشهدمقدس

سلام_مولا_جانم

http://uupload.ir/files/fthj_%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85.jpg

سلام_مولا_جانم

آقا بیا به خاطر یــاران

ظہور ڪن

ما را از این هواے سراسیمہ

دور ڪن

وقتے براے بدرقه‌ے عشق

میروے

از ڪوچه‌هاے خسته ماهم

عبور ڪن

أللَّھمَ عجِلْ لِوَلیِڪ ألْفَرَج

اگر ما با امام زمان صحبت کنیم ایشان متوجه میشوند یا خیر

اگر ما با امام زمان صحبت کنیم ایشان متوجه میشوند یا خیر

پـاسخ

طبق روایات فراوانی ثابت است که امامان بر کلیه امور مردمان خصوصا شیعیانشان واقف و اگاه هستند.

در روایتی امده است که رمیله یکی از صحابه حضرت امیر می گوید:

« تب شدیدی در زمان امیر المومنین داشتم روز جمعه ارامش بیشتری در خود دیدم با خود گفتم بهترین کار این است که روی خودم مقداری اب بریزم و پشت سر امیر المومنین نماز بخوانم این کار را کردم و بجانب مسجد رفتم همین که مولی امیر المومنین روی منبر رفت باز تب برگشت.

وقتی خطبه را تمام کردند و بجانب خانه رفت من نیز با ایشان رفتم امام به من فرمود:

«رمیله دیدم در خود پیچیده بودی؟ گفتم آری جریان را به ایشان گفتم

امام علی فرمود:

« رمیله هر مومنی که مریض می شود ما نیز بوسیله او مریض می شویم و مریضیش شدت نمی باید مگر اینکه ما نیز از اندوه او محزون می شویم و دعایی نمی کند مگر اینکه ما امین می گوییم و ساکت نمی شود مگر اینکه ما برایش دعا می کنیم.

گفتم یا امیر المومنین این برای کسی است که با شما در خانه باشد اما انها که در اطراف زمین هستند چگونه است؟

امام پاسخ داد:

« رمیله در شرق و غرب و غیر ان مومنی از نظر ما پنهان نیست»۱

لذا بنا براین حدیث و روایات دیگر، امام از احوال همه ی مردم با خبر هستند و هیچ خبری از اوضاع و احوال مردم بر ایشان پوشیده نیست.

بحار الانوار جلد26ص140