یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

آزمایش سخت شیعیان در عصر غیبت

https://s6.uupload.ir/files/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4_8kno.jpg

آزمایش سخت شیعیان در عصر غیبت

امام صادق علیه السلام فرمودند:

و الله لتمیزن، و الله لتمحصن، و الله لتغربلن حتی لا یبقی منکم الا الاندر

به خدا سوگند شما خالص می شوید.به خدا سوگند شما از یکدیگر جدا می شوید. به خدا سوگند شما غربال خواهید شد.تا اینکه از شما شیعیان باقی نمی ماند جز گروه بسیار کم و نادر

چگونه از یاوران امام عصر ارواحنافداه بشویم؟

 چگونه از یاوران امام عصر ارواحنافداه بشویم؟

 پاسخ را از لسان امام صادق علیه السلام می شنویم:

امام صادق علیه السلام فرمودند :

منْ سَرَّهُ أَنْ یَکُونَ مِنْ أَصْحَابِ اَلْقَائِمِ فَلْیَنْتَظِرْ وَ لْیَعْمَلْ بِالْوَرَعِ وَ مَحَاسِنِ اَلْأَخْلاَقِ وَ هُوَ مُنْتَظِرٌ فَإِنْ مَاتَ وَ قَامَ اَلْقَائِمُ بَعْدَهُ کَانَ لَهُ مِنَ اَلْأَجْرِ مِثْلُ أَجْرِ مَنْ أَدْرَکَهُ فَجِدُّوا وَ اِنْتَظِرُوا هَنِیئاً لَکُمْ أَیَّتُهَا اَلْعِصَابَةُ اَلْمَرْحُومَةُ.

هر کس دوست می دارد که از یاران امام زمان ارواحنا فدا باشد پس باید منتظر باشد و با ورع و محاسن اخلاقی عمل کند و اگر در حالی که منتظر است از دنیا برود و امام زمان ارواحنا فدا بعد از او ظهور فرماید، اجر او مثل کسی است که حضرت را درک کرده.پس مجدانه و با تلاش منتظر باشید، گوارا باد بر شما ای گروهی که مشمول رحمت خدا هستید.

 غیبت نعمانی ج ۱ ص ۲۰۰

 

عنایت امام زمان در حل همه مشکلات

 عنایت امام زمان در حل همه مشکلات

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری

در مدیریت و انجام امور، و در مشکلات و سختی ها، نیت‌ها را باید خالص کرد. توجه را به سمت حضرت بقیة الله روحی له فداء باید برد، عنایتی از او شامل شود کارها را بسیار پیش خواهد برد.

 دشمن را دفع می کند، امور را سامان خواهد داد. تمام اسباب «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدیهِمْ» در اختیار آن بزرگوار هست. فقط درخواست بشود، دعا بشود و با عنایتی از آن بزرگوار امور سامان بگیرد.

#توسلات_مهدوی

توصیه امام زمان(عج) جهت حاجت روایی با خاصیتی از سوره یس

توصیه امام زمان(عج) جهت حاجت روایی با خاصیتی از سوره یس

شخصی از بندگان خدا در شهر یزد گرفتاری سختی داشت خدمت حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه مشرف می شود ولی آن بزرگوار را نمی شناسد.

حضرت به او فرموده بودند :سوره یس را بخوان چون به کلمه مبین که در شش مورد آمده رسیدی حاجت خود را نیت کن و پس از قرائت سوره نیز حاجت خود را درخواست کن تا خداوند دعای تو را مستجاب نماید.

او گفت : چون در سوره یس نگاه کردم دیدم کلمه مبین در هفت مورد ذکر شده تعجب کردم. اما با تامل دقت کردم فهمیدم در شش مورد بدون الف و لام است ( مبین ) و در یک مورد همراه با آن می باشد ( المبین ) سپس گفت سوره را همان طوری که حضرت فرموده بود خواندم و خداوند نیز دعایم را مستجاب کرد.

 صحیفه مهدیه بخش ششم صفحه ۵۸۷

#توسلات_مهدوی