یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

آیا جمعه فردا ظهور خواهد بود ؟

آیا جمعه فردا ظهور خواهد بود ؟

وقتی امام معصوم علیه السلام :

ملاک صداقت در دوستی و محبت را اینگونه می فرمایند؟؟

إنّ المحبَّ لِمَن یحبّ مطیع

همانا محبّ همواره مطیع محبوبش هست!

از خودم پرسیدم:

به راستی آیا..

من مطیع امام زمانم هستم؟

دستم به سوی ظلم دراز نمی‌شود؟

چشمم معصیت نمی‌کند؟

زبانم دیگران را آزار نمی‌دهد؟

قلبم بیراهه نمی‌رود؟

چشم و گوش و اعضاء و جوارحم در استخدام نفسم نیستند؟

آیا در شب جمعه حالت انتظار و امید ظهور فردا در وجودم هست؟

به فرموده ی عزیزی با خود چه کرده ایم از اکنون مطمئنیم که فردا ظهور نخواهد شد ؟

دعا برای ظهور امام زمان در شب جمعه

https://s6.uupload.ir/files/%D8%AF%D8%B9%D8%A7_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A_tv20.jpg

دعا برای ظهور امام زمان در شب جمعه

شیخ ابو جعفر طوسی در کتاب «مختصر المصباح» وقتی وظایف شب جمعه را نقل می‏کند می‏فرماید : صد مرتبه یا هر اندازه که می‏توانی این گونه بر پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم صلوات می‏فرستی :

أللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ ، وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ ، وَأَهْلِکْ عَدُوَّهُمْ ، مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ ، مِنَ الْأَوَّلینَ وَالْآخِرینَ

خداوندا بر محمّد و آل محمّد درود فرست و فرج ایشان را تعجیل فرما و دشمنان آنان را از جنّ و انس از اوّلین و آخرین هلاک گردان.

مکیال المکارم ج ۲ ص ۳۱

ظهور نزدیک است،حتى نزدیک‌تر از آنچه در ذهن شماست

ظهور نزدیک است،حتى نزدیک‌تر از آنچه در ذهن شماست

حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبد القائم شوشترى دام ظله العالى مى‌فرمودند:

در آخرین سفرى که به خانۀ خدا مشرّف شدم( سال ۱۳۸۳ هجری شمسی) یک شب که در مسجد الحرام نشسته بودم و نظاره‌گر خانۀ خدا بودم شخصى آمد و در کنار من نشست.بعد از سلام و علیک متوجه شدم انسان فوق العاده‌اى است و آثار بزرگى و جلال در چهرۀ او نمایان بود.با خود گفتم شاید حضرت مهدى علیه السّلام باشند و لذا تصمیم گرفتم چند سؤال از ایشان بپرسم تا حقیقت برایم مشخص شود.

از ایشان پرسیدم: آیا در زمان غیبت مى‌توان خدمت حضرت مهدى علیه السّلام رسید؟

ایشان جواب دادند: بله مى‌توان رسید! اما اکثر آنهایى که ادعا مى‌کنند خدمت حضرت مهدى علیه السّلام رسیده‌اند در حقیقت خدمت یکى از ابدال یا اوتاد رسیده‌اند و چون کشف و کراماتى از آنها دیده‌اند گمان کرده‌اند به خدمت حضرت علیه السّلام رسیده‌اند و الان یکى از آن افراد در مسجد الحرام مى‌باشد.و البته عده کمى هم مى‌توانند خدمت خود حضرت مهدى علیه السّلام مشرّف شوند.از جواب زیباى ایشان خوشحال شدم و سؤال دوم را پرسیدم:

آیا بشارتى در خصوص نزدیک شدن امر فرج وجود دارد؟

ایشان جواب دادند: آرى ظهور نزدیک است ،حتى نزدیک‌تر از آن‌چه در ذهن شماست (قبلا در ذهن من بود شاید حدود 30 سال دیگر ظهور حضرت محقق شود).

سؤال سوم را پرسیدم:

آیا سید خراسانى که در روایات به آن اشاره شده همین آیت اللّه خامنه‌اى است که در ایران است؟

ایشان جواب دادند: من هم همین گمان را دارم!

با جواب سوم یقین کردم که ایشان حضرت مهدى علیه السّلام نیست چرا که جواب امام علیه السّلام قاطع و یقینى است نه حدس و گمان.اما بعد از خداحافظى متوجه شدم که ایشان از«رجال المهدى علیه السّلام»بوده‌اند چرا که خود ایشان در جواب سؤال اول گفته بودند: «الان یکى از آنها در مسجد الحرام است.» و منظور ایشان خودش بوده و من متوجه نشده بودم.

کتاب امام حاضر مدیر ناظر ص ۸۱

درددل با #حضرت_مهدی علیه السلام

https://s6.uupload.ir/files/%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%AF%D9%84_6zqt.jpg

درددل با

#حضرت_مهدی علیه السلام

من‌ازاشکی‌که‌میریزدزِچشم‌یارمیترسم

ازآن‌روزی‌که‌مولایم‌شود‌بیمارمیترسم!

همه‌ماندیم‌درجهلی‌شبیه‌عهددقیانوس

من‌از‌خوابیدن‌ِمهدی‌درون‌ِغارمیترسم!

رهاکن‌صحبت‌یعقوب‌وکوری‌وغموفرزند

من از گرداندن یوسف سر بازار میترسم

همه‌گوینداین‌جمعه‌بیاامادرنگی‌کن

ازاینکه‌بازعاشوراشودتکرارمیترسم!

سحرشدآمده‌خورشیداماآسمان‌ابریست

من‌ازبی‌مهری‌ِاین‌ابرهای‌تارمیترسم!

تمام‌عمر‌خودرانوکراین‌خاندان‌خواندم

ازآن‌روزی‌که‌این‌منصب‌کنم‌انکارمیترسم!

طبیبم‌داده‌پیغامم‌بیادارویت‌آماده‌است

ازآن‌شرمی‌که‌دارم‌ازرخ‌عطارمیترسم!

شنیدم‌روزوشب‌ازدیده‌ات‌خون‌جگر‌ریزد

من از بیماری آن دیده خونبار میترسم!

به‌وقت‌ترس‌وتنهایی،توهستی‌تکیه‌گاه‌ِمن

مرا‌تنهامیان‌قبرخودنگذار،میترسم!

دلت‌بشکسته‌ازمن،لکن‌ای‌دلداررحمی‌کن

که‌ازنفرین‌وعاق‌ِوالدین‌بسیارمیترسم!

هزاران‌بارمن‌رفتم،ولی‌شرمنده‌برگشتم

زِهجرانت‌نترسیدم‌ولی‌این‌بارمیترسم!

شاعر: مهدی بقایی

#السلام_علیک_یا_اباصالح_المهدی

#السلام_علیک_یا_اباصالح_المهدی

آنکه سرمایه ی ایمان من است

عجـــــل الله تعالی فرجه

نام او داروی درمــــان من است

عجـــــل الله تعالی فرجه

آنکه او راحتی جـــان من است

عجــل الله تـعالی فرجـــه

نظرش مایه ی غفران من است

عجـــل الله تـــعالی فرجـــــه

بنده ی عشقم وسلطان من است

عجــل الله تـــــعالی فرجــــــه

کوی اوجنت ورضوان من است

عجــل الله تــــــعالی فرجــــــه

تشنه ی او لب عطشان من است

عجـــل الله تـــــــعالی فرجـــه

خدمتش مر تبه و شان من است

عجــل الله تــــــعالی فرجـــــــــه

یوسف کـلبه ی احزان من است

عجـــل الله تعــــالی فرجــــــه

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

یا صٰاحِبَ الزَّمانِ أغِثْنِی

یا اَبٰا صٰالِحَ المَهدٖی أَدرِکْنِی