یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

مهدی_جان

http://uupload.ir/files/w19v_%D8%AA%D9%88%D8%A7%D8%B2.jpg

مهدی_جان

تو از جنس لطیف نو بهاری

میان کوله بارت عشق داری

بگو ای بهترین مخلوق این عصر

قدم بر دیده ها کی می گذاری؟

اللهُـــمَّ عَجِّـــــلْ لِوَلِیِّکَـــــ الْفَــــــرَج

نسیم وحی

nasimevahy

اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَــــرَج

اولین روز هفته را معطر می‌کنیم

http://uupload.ir/files/eojs_%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86.jpg

اولین روز هفته را معطر می‌کنیم

به عطر دل نشین صلوات

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آل مُحَـــمَّد

وَ عَجِّـــــل فَرَجَهُـــــم

وَالعَن اَعدائـــــهُم اَجمَعین

یا بَقِیَّةَ اللَّهِ «عج»

یا بَقِیَّةَ اللَّهِ «عج»

ای چراغ همه ادوار کجایی آقا

ای دوای دل بیمار کجایی آقا

سالهای متمادی همه در حسرت تو

راز و سرّ همه اسرار کجایی آقا

روزها گم شده در پشت سر غیبت تو

روشنایی شب تار کجایی آقا

پدر منتظران، چشم به راهان توایم

پسر حیدر کرار کجایی آقا

خبری از خبر  آمدنت  بهتر نیست

ای تو صدر همه اخبار کجایی آقا

چقدر چشم به راهت شده ها منتظرند

حضرت لشکر انصار کجایی آقا

الّلهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِولِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج الساعه

امام صادق(علیه السلام) می فرماید :

امام صادق(علیه السلام) می فرماید :

زمانی که حضرت قائم(عجل الله فرجه) ظهور می کند، داخل مسجد الحرام شده، رو به روی کعبه ایستاده،پشت به مقام حضرت ابراهیم دورکعت نماز می خواند،سپس از جای برخاسته، می گوید :

ای مردم!

من از هر کس دیگر به حضرت آدم نزدیک ترم،

من به حضرت ابراهیم از دیگران اولی هستم، من به حضرت اسماعیل اولی هستم.

ای مردم!

من از دیگران به پیامبر(صلی الله علیه و آله) اولی هستم.

سپس، دو دست خود را به سوی آسمان بالا برده، پروردگار خویش را می خواند.

و به درگاهش گریه و زاری و التماس می کند

تا اینکه با صورت به زمین می خورد.

همین است معنای فرمایش خداوند که فرموده :

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ وَیَجْعَلُکُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِیلاً مَّا تَذَکَّرُون

دوباره صبح جمعه و نگاه من به انتظار

http://uupload.ir/files/tm4m_%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87.jpg

دوباره صبح جمعه و نگاه من به انتظار

که شاید آردم صبا، خبر ز کوی یار

صدای عاشقان تو ز هر طرف رسد به گوش

بیا ستاره سحر، قدم به چشم من گذار

اللهم عجل لولیک الفرج