یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

بیا وگرنه در این انتظارخواهم مرد

بیا وگرنه در این انتظارخواهم مرد
اگر که بی تو بیاید بهارخواهم مرد
به روی گونه من اشک سالها جاری است
به زیر پای همین آبشار خواهم مرد
خبر رسید که تو با بهار می آیی
در انتظار تو من تا بهارخواهم مرد
نیامدی و خدا آگه است من هر روز
به اشتیاق رخت چند بار خواهم مرد

هوای شهر بهاری ولی غم انگیز است

هوای شهر بهاری ولی غم انگیز است
بهار اگر تو نباشی شبیه پائیز است
دلم هوای تو کرده چه میشود آیی
ببین که کاسه صبرم ز غصه لبریز است

اگردعای من امشب به آسمان برسد

اگردعای من امشب به آسمان برسد

گمان کنم که خداهم بدادمان برسد

رمق نمانده به جسمم خدای من مددی

غمم زدوری یارست یارگم شده ام

چه می شود خبرازیاربی نشان برسد

گلاب وعطربپاشید درمسیرظهور

گمان کنم که درآن لحظه میهمان برسد

خوشحالی امام زمان با 20 عمل

خوشحالی امام زمان با 20 عمل

امام مهدی(عج) ما از اوضاع شما کاملا آگاهیم وهیچ یک از احوال شما برماپوشیده نیست

 

1- کمک وصدقه به محرومین به نیت سلامتی و دور کردن غم واندوه از ایشان

2- نماز اول وقت باعث خوشحالی ایشان می شود (بهترازاینکه ثواب آن را به خود ایشان تقدیم کنیم)

3- فرستادن صلوات به همراه وعجل فرجهم بهترین هدیه است حداقل روزی 100 مرتبه

4- تلاوت قرآن به خصوص سوره های یس،نبا،عصر،واقعه وملک بعداز هرنماز وتقدیم به اموات و شیعیان حضرت که وارث ندارند

5- به نیابت از ایشان به زیارت بروید یا دیگران را به زیارت بفرستید

6- به والدین خود خدمت کنید مطمئن باشید قلب عالم امکان امام زمان(عج) خشنود می گردد

7- درفراق جدایی از آقا ندبه (جمعه ها صبح ) و دعای غیبت ایشان را بخوانید( اللهم عرفی به نفسک)

8- تاکید امام زمان (عج) به مومنین درخواندن نماز نافله که یکی از آن ها نماز نمازشب وزیارت عاشورا وجامعه کبیره

9- خواندن نماز امام زمان(عج) مانند نمازصبح تنها ایاک نعبد وایاک نستعین (100 مرتبه)

10- احترام وخدمت به سادات و دوستان حضرت به نیت خوشحال کردن به امام زمان( عج )

11- بعد از هرنماز برای فرج ایشان زیاد دعا کنید ( کوچک ترین آن : اللهم عجل لولیک الفرج )

12- ترویج فرهنگ وشناخت حضرت مهدی (عج ) بین دوستان با بیان فضایل آقا  ( برپایی مجالس اهل بیت ، مداحی ، نوشتن کتاب ، شعر و...)

13- اگرحاجتی دارید خالصانه باحضورقلب زیارت آل یاسین و نمازاستغاثه به امام زمان بخوانید ( بهترین وقت سحرجمعه)

14- همواره یاد وانتظار ظهور آن حضرت را با دعا درخود تقویت و از پروردگار توفیق معرفت بیش تر به حضرت را درخواست کنید

15- گریستن وگریاندن درفراق آن امام همام به خصوص برمظلومیت جدش سیدالشهدا(ع) وعمه بزرگوارش حضرت زینب (س)را درخواست کنید

16- خواندن دعای عهد، هرروزصبح ودرتمام کارهایتان بامولاپیمان ببندیدودعای غریق را زیادبخوانید( یاالله یا رحمن یارحیم یامقلب القلوب ثبت علی دینک)

17- همواره دشمنان حضرت ودشمناتن جد مظلومشان را لعن نفرین کنید( مناسب ترین زمان درحال سجده،قنوت بعدازنماز ایام مصیبت وهنگام زیارت)

18- ترک گناهانی که هرچه از آنها دورشوید به حضرت نزدیک تر می شوید مانند( دروغ،غیبت،تهمت،نگاه حرام،اسراف و...)

19- خواندن دعای توسل وشفیع قرار دادن ایشان نزدخدا

20- ازفقرا،بیماران وخانواده های بی پناه غافل نشوید با آنها نشست وبرخواست کنید تاحدتوان مشکلاتشان رتحل نمایید

(مکیال المکارم ج 2 بخش 8 تکلیف منتظران

تذکر1) درحفظ این برگه کوشا باشید 2)کپی وتوزیع ای برگه مانعی ندارد