یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

جمعه ها،بغض من انگارگلو گیرتراست

http://uupload.ir/files/ribj_%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87_%D9%87%D8%A7.jpg

جمعه ها،بغض من انگارگلو گیرتراست

فکروذهنم،به تووچشم تو درگیرتراست

مثل هرجمعه دلم حس عجیبےدارد

حس دیدارتواین جمعه کمےبیشتراست

السلام علیک یا صاحب الزمان

اللهم عجل لولیک الفرج

 

یا صاحب الزمان

http://uupload.ir/files/76x_%D9%8A%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8_%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg

یا صاحب الزمان

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

مانند مرده ای متحرک شدم بیا

بی تو تمام زندگیم در عدم گذشت

میخواستم که وقف تو باشم تمام عمر

دنیا خلاف آنچه که میخواستم گذشت

دنیا که هیچ، جرعه ی آبی که خورده ام

از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرت

یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت

مولا شمار درد دلم بی نهایت است

تعداد درد من بخدا از رقم گذشت

حالا برای لحظه ای آرام میشوم

ساعات خوب زندگیم در حرم گذشت

karballa313

 

آقا بیا که بی تو پریشان شدن بس است

http://uupload.ir/files/9skh_%D8%A2%D9%82%D8%A7_%D8%A8%DB%8C%D8%A7.jpg

آقا بیا که بی تو پریشان شدن بس است

از دوری تو پاره گریبان شدن بس است

کنعان دل، بدون تو شادی پذیر نیست

یوسف! ظهورکن که پریشان شدن بس است

Tebyan

 

دل هوای روی ماه یار دارد جمعه‌ها

http://uupload.ir/files/45zo_%D8%AF%D9%84_%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C.jpg

دل هوای روی ماه یار دارد جمعه‌ها

دل هوای دیدن دلدار دارد جمعه‌ها

صبح جمعه چشم در راهیم ما ای عاشقان

یار با ما وعده دیدار دارد جمعه ها

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام صبحتون بخیر

Tebyan

 

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)

السلام علیک یا صاحب الزمان

درد هایم غالبا پیش تو درمان می شود

با کریمان کار های سخت آسان می شود

پلک بر هم می زنی و روز را شب می کنی

چشم اگر برداری از دریا بیابان می شود

خوب می دانم جهان وابسته ی لطف تو است

در حقیقت ابر، با اذن تو باران می شود

بی گمان وقتی بیایی از سر شرمندگی

پشت ماه روی تو خورشید پنهان می شود

از حرم تا جمکرانت بال در می آورم

آسمان زیر قدم هایم خیابان می شود

دست پر برگشته هر کس دست خالی آمده

هر چه کم آورده ام اینجا فراوان می شود

هرکسی آمد به قم اما نیامد جمکران

وقت برگشتن به شهر خود پشیمان می شود

خاطرات زائران شیرین شده در شهر قم

لا جرم سوغاتی این شهر ، سوهان می شود

خوش به حال روزه داری که به امیدکرم

درکنار سفره ات افطار ، مهمان می شود

روز محشر نامه ی اعمال مارا وانکن

حتم دارم وا کنی حالت ، پریشان می شود

در قیامت دلخوشم تنها به لطف جد تو

ضامن من نیز آقای خراسان می شود

ابوالفضل میرزاعلیلو

التماس_دعا_فرج