یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

ظهور نزدیک است،حتى نزدیک‌تر از آنچه در ذهن شماست

ظهور نزدیک است،حتى نزدیک‌تر از آنچه در ذهن شماست

حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبد القائم شوشترى دام ظله العالى مى‌فرمودند:

در آخرین سفرى که به خانۀ خدا مشرّف شدم( سال ۱۳۸۳ هجری شمسی) یک شب که در مسجد الحرام نشسته بودم و نظاره‌گر خانۀ خدا بودم شخصى آمد و در کنار من نشست.بعد از سلام و علیک متوجه شدم انسان فوق العاده‌اى است و آثار بزرگى و جلال در چهرۀ او نمایان بود.با خود گفتم شاید حضرت مهدى علیه السّلام باشند و لذا تصمیم گرفتم چند سؤال از ایشان بپرسم تا حقیقت برایم مشخص شود.

از ایشان پرسیدم: آیا در زمان غیبت مى‌توان خدمت حضرت مهدى علیه السّلام رسید؟

ایشان جواب دادند: بله مى‌توان رسید! اما اکثر آنهایى که ادعا مى‌کنند خدمت حضرت مهدى علیه السّلام رسیده‌اند در حقیقت خدمت یکى از ابدال یا اوتاد رسیده‌اند و چون کشف و کراماتى از آنها دیده‌اند گمان کرده‌اند به خدمت حضرت علیه السّلام رسیده‌اند و الان یکى از آن افراد در مسجد الحرام مى‌باشد.و البته عده کمى هم مى‌توانند خدمت خود حضرت مهدى علیه السّلام مشرّف شوند.از جواب زیباى ایشان خوشحال شدم و سؤال دوم را پرسیدم:

آیا بشارتى در خصوص نزدیک شدن امر فرج وجود دارد؟

ایشان جواب دادند: آرى ظهور نزدیک است ،حتى نزدیک‌تر از آن‌چه در ذهن شماست (قبلا در ذهن من بود شاید حدود 30 سال دیگر ظهور حضرت محقق شود).

سؤال سوم را پرسیدم:

آیا سید خراسانى که در روایات به آن اشاره شده همین آیت اللّه خامنه‌اى است که در ایران است؟

ایشان جواب دادند: من هم همین گمان را دارم!

با جواب سوم یقین کردم که ایشان حضرت مهدى علیه السّلام نیست چرا که جواب امام علیه السّلام قاطع و یقینى است نه حدس و گمان.اما بعد از خداحافظى متوجه شدم که ایشان از«رجال المهدى علیه السّلام»بوده‌اند چرا که خود ایشان در جواب سؤال اول گفته بودند: «الان یکى از آنها در مسجد الحرام است.» و منظور ایشان خودش بوده و من متوجه نشده بودم.

کتاب امام حاضر مدیر ناظر ص ۸۱

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.