یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

امام وحجت خدا،اینگونه مشتاق ونگران و دلتنگ شیعیانشان! اما ما این چنین غافل...

امام وحجت خدا،اینگونه مشتاق ونگران و دلتنگ شیعیانشان! اما ما این چنین غافل...

قالَ سیدنا الصَّادِقُ صلوات الله علیه :‏ وَ اللَّهِ إِنِّی لَأُحِبُّ رِیحَکُمْ وَ أَرْوَاحَکُمْ وَ رُؤْیَتَکُمْ وَ زِیَارَتَکُمْ وَ إِنِّی لَعَلَى دِینِ اللَّهِ وَ دِینِ مَلَائِکَتِهِ فَأَعِینُوا عَلَى ذَلِکَ بِوَرَعٍ وَ أَنَا فِی الْمَدِینَةِ بِمَنْزِلَةِ الشَّعْرَةِ أَتَقَلْقَلُ حَتَّى أَرَى الرَّجُلَ مِنْکُمْ فَأَسْتَرِیحَ إِلَیْهِ

حضرت امام صادق صلوات الله علیه فرمودند :

به خدا قسم که من

1 بوى شما را دوست دارم و

2 ارواح شما را دوست دارم و

3 زیارت و دیدار شما را دوست دارم و

حقا که من بر دین خدا و دین فرشتگان خدا هستم اى شیعیان ، شما با ورع مرا بر این دین یارى کنید. من در تمام مدینه مانند یک دانه جو تک و تنها هستم ،در تمام مدینه حرکت مى‏ کنم تا یکى از شما را ببینم و با ملاقات و دیدار او استراحت ‏خاطر برایم حاصل شود.

بحارالانوار الجامعة لدرر اخبار الائمة الاطهار علیهم السلام جلد ۶۵ صفحه ۲۸ حدیث ۵۵

ای شیعیان به هوش!!! امام زمانتان عجل الله فرجه چقدر مشتاق توست وتو غافل.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.