یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

#روایت_انتظار آرامِ‌دل‌مادر

#روایت_انتظار

آرامِ‌دل‌مادر

{دَخَلَتْ فَاطِمَةُ عَلَى رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ عَیْنَاهُ تَدْمَعُ فَسَأَلَتْهُ مَا لَکَ فَقَالَ إِنَّ جَبْرَئِیلَ أَخْبَرَنِی أَنَّ أُمَّتِی تَقْتُلُ حُسَیْناً  فَجَزِعَتْ وَ شَقَّ عَلَیْهَا فَأَخْبَرَهَا بِمَنْ یَمْلِکُ مِنْ وُلْدِهَا فَطَابَتْ نَفْسُهَا وَ سَکَنَتْ}

بحارالانوار،ج۴۴،ص۲۳۳

امام‌صادق‌علیه‌السلام

حضرت فاطمه سلام‌اللّٰه‌علیها بر رسول خدا صلّى اللّٰه‌علیه‌وآله‌وسلّم داخل شده در حالى که چشمان آن جناب اشک بار بود. حضرت فاطمه سلام‌اللّٰه علیها از آن جناب پرسیدند: شما را چه شده است؟ رسول خدا صلّى‌اللّٰه‌علیه‌وآله‌و‌سلّم فرمودند: جبرئیل علیه‌السّلام به من خبر داده که امّتم عن‌قریب حسین را مى‌کشند. پس فاطمه سلام‌الله‌علیها به جزع آمده و جامه خود را پاره کرده. رسول خدا صلّى‌اللّٰه‌علیه‌و‌آله‌وسلّم که حال را مشاهده نمودند به آن حضرت خبر دادند که یکى از فرزندان این مولود مالک امور گشته و انتقام از قاتلین خواهد گرفت. پس از این خبر حضرت فاطمه سلام‌اللّٰه‌علیها خشنود گشته و نفس مبارکش آرام گشت.

پیام‌حدیث

امام مهدی علیه‌السلام تسلای قلب حضرت زهرا سلام‌الله

ظهور مُزد تحمل مصائب اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام

نکته ها

قیام امام مهدی علیه‌السلام و پیروزی حضرت یک وعده حتمی است.

انتقام از قاتلین امام حسین علیه‌السلام به دستان مبارک حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه انجام می‌شود.

سنگینی داغ امام حسین علیه‌السلام با یاد امام مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه برای صدیقه طاهره سلام‌الله قابل تحمل شده است.

پیامبر اکرم صلوات‌الله‌علیه با مدد از نام و یاد امام مهدی علیه‌السلام خبر شهادت امام حسین علیه‌السلام را به حضرت زهرا سلام‌الله دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.