یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

آیا ظهور نزدیک است؟

آیا ظهور نزدیک است؟

قریب ۱۱۸٠ سال از غیبت کبرای آخرین امام ما می گذرد، که پس از ۶۹ سال غیبت صغری که احکام دینی توسط نواب اربعه یعنی چهار نفر از علمای همان زمان به نمایندگی از آقا به مردم ابلاغ می شد، مردم عادی دیگه آقا را ندیدند و ایشان تا کنون که بیش از یک هزار سال می گذرد همچنان پشت پرده هستند.

سوال: آیا ایشان تا کنون ازدواج نکردند؟

 مگه ممکنه که سنت رسول خدا را ترک کرده باشند؟

اگه ازدواج کردند خود عمر طولانی به امر خدا دارند، زن که عمر طولانی که ندارد، پس از فوت زن اول تا کنون حداقل باید ۲٠ همسر دیگر اختیار کرده باشد، این همسران کجایی بودند و چه شخصیتی داشتند کجا دفن هستند؟

ایشان چند فرزند دارن و فرزندان کجا زندگی می کنند؟

و دهها سوآل دیگر که لازم است این پرسش های ذهن خلاق جوانان و شبهه ها توسط افراد متفکر و محقق مثل جنابان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی یا استاد رحیم پور ازغدی و...دیگران برای نسل پرسشگر تبیین کنند، چون اساس دانایی پرسش است.

علما می گویند: خیلی از علائم ظهور محقق شده و ظهور با توجه به تحولات جهانی خیلی نزدیک است، باید هرچه زودتر تکلیف خودمون رو با خودمون روشن کنیم، ببینیم اگه حضرت ظهور کند ما در کجای کاریم در جبهه حق یا باطل؟

 امام صادق (ع) فرمود: ایمان خود را قبل از ظهور تکمیل کنید، چون در لحظات ظهور ایمانها به سختی مورد امتحان و ابتلاء قرار می گیرند ( کافی ج ۶، ص۳۷۰).

خدایا! هر چه زودتر دیده ما را به جمال آن غایب اجباری که به دلیل جور زمانه غایبش کردی روشن بفرما و الان که قریب چند صد میلیون انسان مسلمان شیعه منتظر و طرفدارش هستند، جهت برقراری عدل و قسط بر ما حاکم بگردان و سید علی رهبر مخلص ما هم معاونش در امور کشورداری نگهدار.... آمین یا رب العالمین.

محمود مقدسی (فرهنگی)»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.