یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

حرف دل از طرف امام زمان به شیعیان

حرف دل از طرف امام زمان به شیعیان

سلام خدمت همه شیعیان!

این جمعه هم گذشت نیامدم و همه اش منتظر این هفته که گذشت بودم شاید شیعیانم انتظار به معنی کلمه را برسند تا ظهور کنم و این جمعه هم گذشت .

پسرانم و دختران عزیزم شما زمینه سازان ظهورم هستید ،درسته که چند هزار و خورده از سنم می گذرد و دوران و حکومت های زیادی دیده ام اما امید دارم که در این حکومت شما حرکت بزنید تا ظهور کنم

اگه دلتان میاد که ظهورم سریع تر رخ دهد اول حرف نائبم ولی فقیه را لبیک بگوئید و بدانید که مشکل شما در اطاعت از ایشان است ،نمی گم که گرفتار دنیا شده اید و من را فراموش کردید.

*تذکر ؛این نامه ابتکاری مهدوی هست تا مسیر ظهور را روشن تر کنیم و این ابتکار از ماست تا حرف دل را در نامه های ابتکاری بیان کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.