یارب فرج امامان رابرسان
یارب فرج امامان رابرسان

یارب فرج امامان رابرسان

امام علی ع

http://uupload.ir/files/gcd9_%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1.jpg

امام علی ع

انتظار فرج بکشید و از رحمت خدا ناامید نگردید،زیرا محبوبترین اعمال نزد خدا عزوجل،انتظار فرج است.و همانا منتظران فرج مانند شهیدانى هستند که در راه خدا،در خون خود مى غلتند

Montazeran313313

حدیث_مهدوی

حدیث_مهدوی

احادیث عن الامام المهدی(عجله الله تعالی فرجه الشریف)

وأما وجهُ الانتفاع بی فی غیبتی فکالانتفاع بالشمس إذا غیبها عن الأبصار السحاب وإنی لاَمانٌ لأهل الأرض کما أن النجومَ أمانٌ لأهل السماء

ای شیعه ما

نفع بردن از من در زمان غیبتم مانند نفع بردن از خورشید هنگام پنهان شدنش در پشت ابرهاست و همانا من ایمنی بخش اهل زمین هستم، همچنان که ستارگان ایمنی بخش اهل آسمانند.

رضا علوی

تلنگر...

تلنگر...

ماغائب و او منتظر آمدن ماست

آقای من..

بر منابر و معابرمان فریادت می ‌زنیم تا بازگردی! اما غافلیم از اینکه..

آنکه باید باز گردد شما نیستید!

این ما هستیم که باید به خودمان بازگردیم!

مولا جان، از شما می‌ خواهیم تا صدایمان را بشنوی و نظری با گوشه ی چشمت بر ما افکنی!

امّا از یاد برده ‌ایم که شاهد و ناظر اعمالمانی و هفته ‌ای دو بار پرونده ی کارهایمان را برابر چشمانت داری وبلکه دائما احاطه برماداری...

با ضجّه و عاجزانه میخواهیم،

 بلکه نشانی ات را بگویی و ما سراسیمه خود را فدای قدومت کنیم!

 امّا نمیدانم، چرا نمیتوانیم خواسته هایمان را فدای آمدنت کنیم!

مگر محبوب ما نیستی و دائم آمدنت را نمیخواهیم؟

پس چرا آنچه تو میخواهی بر ما گران و سنگین و ناشدنیست؟

همه‌ مابه دنبال آنانی می ‌گردیم که تشرّف حضورت را داشته‌ اند،

 امّا فراموش کرده‌ایم که هر دم، ممکن است از کنارمان بگذری.

یا صاحب الزمان همه‌ مان آرزو می ‌کنیم، کاش شما را می‌ دیدیم و سلامی می‌ گفتیم.

ولی فراموش کرده‌ایم که هر کجا سلامت بگوییم، پاسخ‌ مان می ‌دهی.

حتّی یادمان میرود، در کوی و برزن ‌ها، بر هم سلام کنیم!

شاید آنکه از کنارش به آرامی گذشتیم..

ای گل نرگس...

 نمیدانم چه شد؟

 این همه عطر نرگس را از یاد بردیم.

شما دعایی کن...مولا.

 شاید به حُرمت دعایت ما هم برگشتیم.

العفویاصاحب الزمان

Yekta

دل بیمار من از عشق، شفا می‌طلبد

http://uupload.ir/files/uu1z_%D8%AF%D9%84_%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1.jpg

دل بیمار من از عشق، شفا می‌طلبد

بیقرار است دلم باز تو را می‌طلبد

دیدن روی گل نرگس زهرایی ناز

آرزویی ست که هردم ز خدا می‌طلبد

محسن_خانچی

سلام

صبحتون بخیر

امروزتون سرشار از امید

TebyanOnline

انتظار ظهور

http://uupload.ir/files/dod4_%D8%B3%D9%87%E2%80%8C%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87_%D8%B4%D8%A8.jpg

انتظار ظهور

سه‌شنبه شب

سکوتم ناگهانی می‌شود

دلم لبریز

عطر مهربانی می‌شود

همین که قطره  اشکی چکید

از دیده عشق

هوای سینه من

جمکرانی  می‌شود

اللهم عجل لولیک الفرج

TebyanOnline